× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti

kresic o ht

HT Eronet nije hrvatska kompanija. Njezinim marketingom upravlja Deutsche telekom, i godinama većina novca iz marketinškog proračuna koji nije mali odlazi srpskim i bošnjačkim medijima, od kojih neki vode medijski rat protiv Hrvata, dok hrvatski mediji od kompanije čiji su korisnici uglavnom Hrvati dobivaju mrvice, izjavio je gostujući u programu Radia Herceg Bosne novinar Večernjeg lista Zoran Krešić. On je naglasio da to ne amenstira predsjednika Uprave HT Mostar Vilima Primorca od odgovornosti za takvu poslovnu politiku. Naglasio je kako Primorac mora biti svjestan da je na tu dužnost došao ka kadar legitimnih predstavnika Hrvata u BiH.

Krešić je to kazao komentirajući informaciju koju je objavio Hrvatski Medijski Servis, kako HT Eronet prema media planu, u narednih godinu dana planira zakup oglasnog prostora na Federalnoj televiziji, te drugim sarajevskim i banjalučkim televizijama u uznosu od 274.000 KM, dok je primjerice mostarska telekomunikacijska kompanija planirala oglašavanje na samo jednoj televiziji na hrvatskom jeziku u BiH, Našoj tv i to u mizernom iznosu od 6000 KM.

Na sličan način HT Eronet, prema media planu koji je u posjedu Hrvatskog Medijskog Servisa, glavninu “marketinškog kolača” planira dati srpskim i bošnjačkim radio postajama i portalima.

Zanimljivo je i kako se u media planu ne nalazi ni jedna lokalna radio postaja na hrvatskom jeziku sjeverno od Kupresa, čime se daje argumentacija onima koji tvrde da politika HNS-a diskriminira Hrvate u BiH.

-Uvjeren sam kako nitko od hrvatskih političara, uključujući i gospodina Čovića ne zna za ovu činjenicu, kojom se izravno potkopava i njegova i politika HNS-a, izjavio je glavni urednik Hrvatskog Mediskog Servisa Milan Šutalo.

"Da je takva marketinška strategija rezultirala time da je HT Eronet pridobio korisnike BH telecoma i Telekoma RS, rekao bi im svaka čast. Ovako HT Eronet već godinama daje milijune maraka bošnjačkim i srpskim medijima, hrvatskim mrvice. Time jača i one medije koji vode medijski rat protiv Hrvata, dok Eronet pri tom ostvaruje sve lošije poslovne rezultate, što potvrđuje i izvješće o poslovanju u prva tri mjeseca ove godine", kazao je za radio Herceg Bosne glavni urednik Hrvatskog Medijskog Servisa Milan Šutalo.

To se, dodao je Šutalo, pod hitno mora promijeniti. -HT Eronet treba primijeniti model kojeg koristi BH Telecom koji ostvaruje izvrsne poslovne rezultate. Onoliko koliko BH Telekom izdvoji novca za oglašavanje na medijima na hrvatskom jeziku, toliko HT Mostar treba izdvojiti novca za oglašavanje u medijima na bosanskom jeziku, kazao je glavni urednik HMS-a. /HMS/

artinfo.ba | preuzeto s portala poskok.info

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST

kresic o ht

HT Eronet nije hrvatska kompanija. Njezinim marketingom upravlja Deutsche telekom, i godinama većina novca iz marketinškog proračuna koji nije mali odlazi srpskim i bošnjačkim medijima, od kojih neki vode medijski rat protiv Hrvata, dok hrvatski mediji od kompanije čiji su korisnici uglavnom Hrvati dobivaju mrvice, izjavio je gostujući u programu Radia Herceg Bosne novinar Večernjeg lista Zoran Krešić. On je naglasio da to ne amenstira predsjednika Uprave HT Mostar Vilima Primorca od odgovornosti za takvu poslovnu politiku. Naglasio je kako Primorac mora biti svjestan da je na tu dužnost došao ka kadar legitimnih predstavnika Hrvata u BiH.

Krešić je to kazao komentirajući informaciju koju je objavio Hrvatski Medijski Servis, kako HT Eronet prema media planu, u narednih godinu dana planira zakup oglasnog prostora na Federalnoj televiziji, te drugim sarajevskim i banjalučkim televizijama u uznosu od 274.000 KM, dok je primjerice mostarska telekomunikacijska kompanija planirala oglašavanje na samo jednoj televiziji na hrvatskom jeziku u BiH, Našoj tv i to u mizernom iznosu od 6000 KM.

Na sličan način HT Eronet, prema media planu koji je u posjedu Hrvatskog Medijskog Servisa, glavninu “marketinškog kolača” planira dati srpskim i bošnjačkim radio postajama i portalima.

Zanimljivo je i kako se u media planu ne nalazi ni jedna lokalna radio postaja na hrvatskom jeziku sjeverno od Kupresa, čime se daje argumentacija onima koji tvrde da politika HNS-a diskriminira Hrvate u BiH.

-Uvjeren sam kako nitko od hrvatskih političara, uključujući i gospodina Čovića ne zna za ovu činjenicu, kojom se izravno potkopava i njegova i politika HNS-a, izjavio je glavni urednik Hrvatskog Mediskog Servisa Milan Šutalo.

"Da je takva marketinška strategija rezultirala time da je HT Eronet pridobio korisnike BH telecoma i Telekoma RS, rekao bi im svaka čast. Ovako HT Eronet već godinama daje milijune maraka bošnjačkim i srpskim medijima, hrvatskim mrvice. Time jača i one medije koji vode medijski rat protiv Hrvata, dok Eronet pri tom ostvaruje sve lošije poslovne rezultate, što potvrđuje i izvješće o poslovanju u prva tri mjeseca ove godine", kazao je za radio Herceg Bosne glavni urednik Hrvatskog Medijskog Servisa Milan Šutalo.

To se, dodao je Šutalo, pod hitno mora promijeniti. -HT Eronet treba primijeniti model kojeg koristi BH Telecom koji ostvaruje izvrsne poslovne rezultate. Onoliko koliko BH Telekom izdvoji novca za oglašavanje na medijima na hrvatskom jeziku, toliko HT Mostar treba izdvojiti novca za oglašavanje u medijima na bosanskom jeziku, kazao je glavni urednik HMS-a. /HMS/

artinfo.ba | preuzeto s portala poskok.info

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.