Turistička zajednica SBK

miroslav matosevic

 

Bosna i Hercegovina, sasvim sigurno, nema previše toga što može privući nekoliko tisuća ljudi na jedno mjesto, pogotovo kada je turizam u pitanju. Stoga otvorenje zimske turističke sezone na Vlašiću i manifestacija „Šankanje“ imaju i moraju imati posebno mjesto na našoj turističkoj karti. 

Doslovno od nule je izgrađen brend koji danas prepoznaju turisti i van granica BiH. Ratom razoreni Vlašić bio je mjesto na kojem tek poneki Travničani zapale roštilj, prisjećajući se sa sjetom slavnih vremena skijaških skokova i gužvi koje su stvarali skijaši iz svih republika bivše države.

Za samo nekoliko godina i s nikad tanjim novčanikom Turistička zajednica, s politički „ničijim“ čovjekom na čelu, vratili su dio prijeratnog sjaja pa su danas snimci s Vlašića nezaobilazni dio izvještaja u eteru susjednih zemalja.

Stoga, kapa dolje direktoru Turističke zajednice SBK Miroslavu Matoševiću i njegovoj ekipi, koji su od ove planine ljepotice napravili ono što treba biti i vratili je na mjesto koje joj, prema svemu, pripada.

Turisti koji ovih dana borave na Vlašiću najbolji su promotori naše države, a to je više od onoga što su svi zajedno političari uradili. (avaz.ba)

0
0
0
s2sdefault

artinfo2019-footer-logo.png

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

+387 (0) 62 349 560

marketing@artinfo.ba

POSTANITE DIO TIMA

Copyright 2007-2019 ART  Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

designer17