× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Autoceste FBiH

most-pocitelj.jpg

Most Počitelj, jedan od najznačajnijih projekata na Koridoru Vc, ima neupitnu mehaničku otpornost i globalnu stabilnost, zaključak je sastanka koji su danas održali predstavnici investitora, Javnog poduzeća Autoceste FBiH s predstavnicima drugih subjekata uključenih u izgradnju ovog kolosalnog projekta.

Sastanak je održan na inicijativu JP Autoceste FBiH kako bi se dobila potpuna informacija o nastalim pukotinama na jednom segmentu, dužine 4,75 m, od gotovo 200 segmenata na mostu te da se usuglasi plan otklanjanja nastalih oštećenja. Zaključak je da se u narednih deset dana intenziviraju radovi na otklanjanju ovih nedostataka, priopćeno je iz Autocesta FBiH.

Pored v. d. direktora investitora Denisa Lasića, sastanku su prisustvovali i predstavnici izvođača, konzorcija Azvirt Limited Liability Company, Sinohydro Corporation Limited i Powerchina Roadbridge Group, predstavnici podizvođača, firme Hering d.d. Široki Brijeg, te predstavnici nadzornog organa talijanske kompanije IRD Engineering, koja obavlja nadzor nad cijelom dionicom Počitelj – Zvirovići i predstavnici projektanta IPSA Institut d.o.o. Sarajevo.

Iz Autoceste FBiH podsjećaju kako je most Počitelj, dužine 980 metara spojen rasponskom konstrukcijom početkom srpanj, a trebao bi biti završen i pušten u promet do kraja godine.

Međutim, tijekom izvođenja radova na mostu Počitelj došlo je do oštećenja (pojave pukotine) na donjoj ploči segmenta 15 mosta između stupova S3 i S4, prilikom izvođenja radova na prednaprezanju druge faze polja 4.

Tehničkim rječnikom, prema izvršenim analizama, pokazuje se da manje promjene u geometriji kablova mogu dovesti do značajnih povećanja napona zatezanja u betonu. Nepravilnosti u pozicioniranju cijevi za kablove tokom izgradnje stvaraju radijalne skretne sile koje mogu dovesti do problema ili pojave naprslina lokalnog karaktera.

„Uzimajući u obzir da je izvođenje glavnih radova na mostu Počitelj još uvijek u toku, pojava ovakvih nedostataka nije neuobičajena imajući u vidu veličinu i kompleksnost projekta. Nadzorni inženjer može odrediti izvođaču da ukloni i ponovo izvede bilo koje radove koji nisu u skladu s ugovorom. U tom slučaju, izvođač će izvesti i dovršiti radove u skladu s ugovorom i u skladu s uputama nadzornog inženjera, odnosno otkloniti sve eventualne nedostatke na radovima.

U skladu s ugovorom izvođač radova je odgovoran za primjerenost, stabilnost i sigurnost svih aktivnosti na gradilištu i svih metoda građenja. JP Autoceste FBiH će nakon tehničkog prijema preuzeti projekat sa isključivo ispravno i kvalitetno izvedenim radovima u skladu sa svim pravilima struke”, izjavio je danas v.d. direktor JP Autoceste FBiH Denis Lasić, navodi se u priopćenju.

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • Autoceste FBiH

most-pocitelj.jpg

Most Počitelj, jedan od najznačajnijih projekata na Koridoru Vc, ima neupitnu mehaničku otpornost i globalnu stabilnost, zaključak je sastanka koji su danas održali predstavnici investitora, Javnog poduzeća Autoceste FBiH s predstavnicima drugih subjekata uključenih u izgradnju ovog kolosalnog projekta.

Sastanak je održan na inicijativu JP Autoceste FBiH kako bi se dobila potpuna informacija o nastalim pukotinama na jednom segmentu, dužine 4,75 m, od gotovo 200 segmenata na mostu te da se usuglasi plan otklanjanja nastalih oštećenja. Zaključak je da se u narednih deset dana intenziviraju radovi na otklanjanju ovih nedostataka, priopćeno je iz Autocesta FBiH.

Pored v. d. direktora investitora Denisa Lasića, sastanku su prisustvovali i predstavnici izvođača, konzorcija Azvirt Limited Liability Company, Sinohydro Corporation Limited i Powerchina Roadbridge Group, predstavnici podizvođača, firme Hering d.d. Široki Brijeg, te predstavnici nadzornog organa talijanske kompanije IRD Engineering, koja obavlja nadzor nad cijelom dionicom Počitelj – Zvirovići i predstavnici projektanta IPSA Institut d.o.o. Sarajevo.

Iz Autoceste FBiH podsjećaju kako je most Počitelj, dužine 980 metara spojen rasponskom konstrukcijom početkom srpanj, a trebao bi biti završen i pušten u promet do kraja godine.

Međutim, tijekom izvođenja radova na mostu Počitelj došlo je do oštećenja (pojave pukotine) na donjoj ploči segmenta 15 mosta između stupova S3 i S4, prilikom izvođenja radova na prednaprezanju druge faze polja 4.

Tehničkim rječnikom, prema izvršenim analizama, pokazuje se da manje promjene u geometriji kablova mogu dovesti do značajnih povećanja napona zatezanja u betonu. Nepravilnosti u pozicioniranju cijevi za kablove tokom izgradnje stvaraju radijalne skretne sile koje mogu dovesti do problema ili pojave naprslina lokalnog karaktera.

„Uzimajući u obzir da je izvođenje glavnih radova na mostu Počitelj još uvijek u toku, pojava ovakvih nedostataka nije neuobičajena imajući u vidu veličinu i kompleksnost projekta. Nadzorni inženjer može odrediti izvođaču da ukloni i ponovo izvede bilo koje radove koji nisu u skladu s ugovorom. U tom slučaju, izvođač će izvesti i dovršiti radove u skladu s ugovorom i u skladu s uputama nadzornog inženjera, odnosno otkloniti sve eventualne nedostatke na radovima.

U skladu s ugovorom izvođač radova je odgovoran za primjerenost, stabilnost i sigurnost svih aktivnosti na gradilištu i svih metoda građenja. JP Autoceste FBiH će nakon tehničkog prijema preuzeti projekat sa isključivo ispravno i kvalitetno izvedenim radovima u skladu sa svim pravilima struke”, izjavio je danas v.d. direktor JP Autoceste FBiH Denis Lasić, navodi se u priopćenju.

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više