ART BLOG NAŠA DIJASPORA NATJEČAJI MARKETING POŠALJITE VIJEST
Budućnost pripada (že)nama 2021

 Marija Kostić

U okviru projekta Budućnost pripada (že)nama 2021 koji se provodi od strane Udruge MELIOR Mostar uz podršku sredstava iz FIGAP II programa, na portalu ARTinfo.ba moći ćete u sljedećem razdoblju uživati u inspirativnim pričama poduzetnica Bosne i Hercegovine iz više industrija. Tema današnjeg intervjua je prehrana, upoznajte Mariju Kostić.

1. Što Vas je potaknulo na pokretanje brenda „Rock'n'Raw"?

- Znatiželja, odnosno zanimalo me kako će ljudi reagirati na ovaj vid slastica. Ispočetka sam morala objašnjavati od čega ja to pravim kolačiće ako u njima nema šećera, brašna, jaja, mlijeka i mliječnih proizvoda, a sada su moje slastice postale jako popularne. Činjenica je da je sve više osoba s raznim alergijama i zdravstvenim stanjima zbog kojih moraju paziti što jedu i sretni su kad im iziđem u susret i napravim kolačić u kojem nema ništa što bi im moglo ugroziti zdravlje. A sve je više i onih koji jednostavno žele jesti zdravo i po devizi „jedi malo, jedi dobro".

2. Možete li našim čitateljima objasniti što su to sirove slastice koje vi pravite, da li vi proizvodite sastojke za iste, ako ne, gdje se opskrbljujete namirnicama?

- Sirove slastice su najzdravija varijanta slatkiša. Napravljene su od orašastih plodova, suhog nesumporenog voća, sirovog kakaa, svježeg i zamrznutog voća, itd. Sve namirnice nabavljam u trgovinama zdrave hrane ili kod provjerenih lokalnih proizvođača.

 

Slika-2-Marija-Kostić-sa-logom.jpg

 

3. Odakle crpite inspiraciju za svoje recepte?

- Novi recepti nastaju kad sam opuštena i imam vremena poigrati se sa sastojcima kojima u tom trenutku raspolažem. Često me neki klasični recept inspirira da ga napravim u sirovoj verziji - poput baklave, linzer keksića, pite od jabuka i sl. Ali, također su za nove recepte zaslužni i kupci i njihove preferencije. Ideje katkada dolaze i same, pa nakon eksperimentiranja i uštimavanja nastaju neke nove zanimljive recepture.

4. U Bosni i Hercegovini je sve više zastupljen zdrav pristup prehrani, što uključuje hranu bez šećera, glutena, dodatnih aditiva i slično. Kakva su Vaša iskustva u poslu, postoji li dovoljno ponude za potražnju građana Bosne i Hercegovine?

- Jako sam zadovoljna obimom posla u posljednje vrijeme, a reakcije kupaca su odlične. Sve više su ljudi postali osviješteni po pitanju zdrave prehrane i ako ćemo realno - ovo je hrana budućnosti ako mislimo opstati kao civilizacija.
Mislim da je ponuda općenito zadovoljavajuća, većinu namirnica nabavljam u BiH, jedino što zamjeram je ponuda u restoranima gdje baš i nemaju sluha za osobe s drukčijim prehrambenim potrebama. Ali vjerujem da će i to doći na svoje, kao što već jeste u većini restorana u razvijenijim zemljama, gdje je uobičajeno predviđen dio jelovnika za osobe koje ne jedu meso, gluten ili sl. Moja misija je da u domeni slastica popunim tu prazninu i ponudim vrhunske proizvode.

Slika-4-Marija-Kostić-sa-logom-.jpg

5. Koje su prema Vašem dosadašnjem iskustvu, prednosti i nedostatci ženskog poduzetništva u Bosni i Hercegovini?

- Ne vidim neki poseban smisao u analiziranju prednosti i nedostataka „ženskog" poduzetništva. Poduzetništvo je poduzetništvo, nije ni muško ni žensko, već dobri stari naporni rad i zahtjevan sport stalnog rješavanja problema, i s motivacijom da napravite nešto dobro. Međutim, razumijem motive i razloge zašto se zadnjih godina žensko poduzetništvo stavlja u prvi plan.

6. Imate li možda u planu, u budućnosti, otvoriti specijaliziranu trgovinu za Vaše slastice?

- Zasad nemam u planu nikakvu trgovinu tipa slastičarnice, ali vidjet ćemo, ne znam što vrijeme donosi. Trenutno smo u pripremama oko proizvodnje namaza od lješnjaka i kakaa radnog naziva Rawtella koji bi se uskoro trebao naći na policama trgovina Drogerie-markt u BiH.

7. U sklopu projekta „Budućnost pripada (že)nama 2021" Udruga MELIOR Mostar, uz podršku sredstava FIGAP II programa, provodi brojne aktivnosti između ostalog i promociju poduzetnica u industriji turizma, prehrane i obnovljivih izvora energije. Smatrate li da je ovakav vid poticaja poduzetnicama potreban i da im doprinosi za daljnji razvoj?

Slika-3-Marija-Kostić-sa-logom.jpg

- Svaki vid poticaja i promocije je od velikog značaja za sve poduzetnice i poduzetnike, pogotovo u ova čudna vremena. Mislim da je dobro, čak presudno, da motiviramo i podučavamo sve mlade ljude da razmišljaju i djeluju poduzetnički jer jedino s takvim mentalitetom možemo dugoročno očekivati pomake nabolje, i u ekonomskom, i u socijalnom, pa i u političkom smislu ako hoćete.

8. Šta biste preporučili našim čitateljicama koje trenutno razmišljaju bi li se okušale u industriji prehrane, te žele pokrenuti nešto svoje, koje su karakteristike uspješne poduzetnice?

- Svatko tko ima neku ideju trebao bi se odvažiti i krenuti u njenu realizaciju. Uz društvene mreže promocija onoga što radite nikad nije bila lakša. S druge strane, bez strasti, entuzijazma i ljubavi prema onome što radite – neće ići. Odluka o tome što ćete raditi treba biti temeljena na onome što ŽELITE raditi, ne koliko novca želite zaraditi. Radi dobro i predano (i pričaj o tome), i sve će doći na svoje mjesto, pa i novac.

logo-projek-zene.jpg

 

„Financijski podržano iz sredstava FIGAP II programa“

 

Program za implementaciju Gender akcionog plana BiH (FIGAP II program 2017-2020), rezultat je suradnje Agencije za ravnopravnost spolova BiH - Ministarstva za ljudska prava i izbjeglice BIH, Gender Centra Federacije BiH i Gender centra Republike Srpske, a njegov je cilj da osigura održivu provedbu Gender akcionog plana Bosne i Hercegovine. Program podržava Kraljevina Švedske, koju predstavlja Ambasada Kraljevine Švedske u Bosni i Hercegovini, putem razvojne agencije SIDA.“„Financijski podržano iz sredstava FIGAP II programa“

 

Artinfo.ba

0
0
0
s2sdefault

artinfo2019-footer-logo.png

REDAKCIJA PORTALA

E-mail

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

POSTANITE DIO TIMA

Copyright 2007-2021 ART  Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

designer17