• Pile

setnja

Šetanje je generalno dobar vid fizičke aktivnosti, koju ne moramo svakodnevno, sa namjerom, da ispunjavamo. Možemo se prošetati do trgovine, autobusne stanice, kada izvedemo kućnog ljubimca ili do obližnjeg kafića i sve to ima dobar utjecaj na naše tijelo. Međutim, malo duže šetanje ima nevjerojatne zdravstvene prednosti.

Šetnja je jedna od najlakših fizičkih aktivnosti, pa i ne iznenađuje da je toliko popularno među ljudima koji hoće da ostanu u dobroj formi i zdravi. Ali, pored ovih prednosti ima i neke iznenađujuće koristi koje će Vas natjerati da napustite dom i uživate u šetnji kada god Vam se za to ukaže prilika.

Ostati u formi nije lako, ali to je nešto što bi svatko trebao učiniti za svoje zdravlje. Međutim, ne morate provoditi sate u teretani ili trčati par kilometara svaki dan, redovite šetnje mogu biti dovoljne za poboljšanje vašeg zdravlja i održavanje linije.

Zdravstvene prednosti redovitog hoda su brojne. Osim poboljšanja mentalnog i kardiovaskularnog zdravlja, te pomaganja u gubitku tjelesne težine, redovito hodanje može biti izvrstan način za dotok svježeg zraka u pluća i dobivanje vitamina D izravno iz sunca.

Prednosti hodanja možete doživjeti ako hodate samo 30 minuta dnevno, a uz to ćete doživjeti i trenutna poboljšanja u tjelesnom i mentalnom zdravlju.

  1. ŠETNJA DJELUJE NA VAŠE PSIHIČKO ZDRAVLJE

Jedna od glavnih prednosti hodanja je poboljšanje vašeg raspoloženja. Ponekad sami izlazak iz kuće može biti dovoljan da vam popravi dan jer hodanje pomažu u sprječavanju simptoma depresije i anksioznosti. Šetnja je, vjerovali ili ne, dobra za um i generalno – mentalno zdravlje. Jedna studija sa Univerziteta u Virdžiniji je pokazala da su muškarci između 71 i 93 godine, a koji su hodali preko pola kilometra dnevno imali manju učestalost demencije i Alchajmerove bolesti.

  1. ŠETNJA POBOLJŠAVA PAMĆENJE

Čini se pomalo čudnim, znamo, ali je sigurno istina. Odlazak u šetnju opušta um, eliminira mnogo negativnih posljedica prethodnih stresnih dešavanja. Također poboljšava fokus, što zauzvrat poboljšava pamćenje.

Povećan protok krvi i bolja povezanost neurona su glavni razlozi zbog kojih šetnja poboljšava pamćenje. Šetnja je naročito bitna za dvije grupe ljudi u tom smislu – djecu, čije sposobnost pamćenja se tek razvija i starije, koji često pate od velikog gubitka u kvalitetu života uslijed problema sa pamćenjem.

  1. POMAŽE U GUBITNU TJELESNE TEŽINE

Nedavno istraživanje otkrilo je da redovito hodanje može smanjiti učinke pretilosti u ljudskom tijelu. Naravno, šetnja koja prekratko traje nema ovakve pozitivne učinke jer je tijelu potreba aktivnost kako bi se učinkovito riješilo viška kilograma.

  1. POBOLJŠANJE KOŠTANE MASE

Dokazano je da šetnja poboljšava stanje koštane mase, pa tako ima i povoljan učinak na osteoporozu

  1. ODRŽAVANJE ZDRAVOG NIVOA ŠEĆERA

Mišići koje koristimo za hodanje koriste glukozu za energiju, izvlačeći je iz cirkulacije, i na taj način smanjuju količinu glukoze koja ostaje u krvi.

Dakle, najbolja stvar koju možemo da uradimo nakon večere je da ustanemo od stola i pokrenemo se. Kada je riječ o održavanju zdravog nivoa šećera u krvi, ispitivanjima je ustanovljeno da je hodanje posle jela mnogo korisnije od hodanja pre jela.

Pored toga, istraživanja su pokazala da hodanje ubrzava vreme potrebno da hrana iz želuca dospije u tanko crijevo, što može da produži

Šetanje je generalno dobar vid fizičke aktivnosti, koju ne moramo svakodnevno, sa namjerom, da ispunjavamo. Možemo se prošetati do trgovine, autobusne stanice, kada izvedemo kućnog ljubimca ili do obližnjeg kafića i sve to ima dobar utjecaj na naše tijelo. Međutim, malo duže šetanje ima nevjerojatne zdravstvene prednosti.

Šetnja je jedna od najlakših fizičkih aktivnosti, pa i ne iznenađuje da je toliko popularno među ljudima koji hoće da ostanu u dobroj formi i zdravi. Ali, pored ovih prednosti ima i neke iznenađujuće koristi koje će Vas natjerati da napustite dom i uživate u šetnji kada god Vam se za to ukaže prilika.

Ostati u formi nije lako, ali to je nešto što bi svatko trebao učiniti za svoje zdravlje. Međutim, ne morate provoditi sate u teretani ili trčati par kilometara svaki dan, redovite šetnje mogu biti dovoljne za poboljšanje vašeg zdravlja i održavanje linije.

Zdravstvene prednosti redovitog hoda su brojne. Osim poboljšanja mentalnog i kardiovaskularnog zdravlja, te pomaganja u gubitku tjelesne težine, redovito hodanje može biti izvrstan način za dotok svježeg zraka u pluća i dobivanje vitamina D izravno iz sunca.

Prednosti hodanja možete doživjeti ako hodate samo 30 minuta dnevno, a uz to ćete doživjeti i trenutna poboljšanja u tjelesnom i mentalnom zdravlju.

  1. ŠETNJA DJELUJE NA VAŠE PSIHIČKO ZDRAVLJE

Jedna od glavnih prednosti hodanja je poboljšanje vašeg raspoloženja. Ponekad sami izlazak iz kuće može biti dovoljan da vam popravi dan jer hodanje pomažu u sprječavanju simptoma depresije i anksioznosti. Šetnja je, vjerovali ili ne, dobra za um i generalno – mentalno zdravlje. Jedna studija sa Univerziteta u Virdžiniji je pokazala da su muškarci između 71 i 93 godine, a koji su hodali preko pola kilometra dnevno imali manju učestalost demencije i Alchajmerove bolesti.

  1. ŠETNJA POBOLJŠAVA PAMĆENJE

Čini se pomalo čudnim, znamo, ali je sigurno istina. Odlazak u šetnju opušta um, eliminira mnogo negativnih posljedica prethodnih stresnih dešavanja. Također poboljšava fokus, što zauzvrat poboljšava pamćenje.

Povećan protok krvi i bolja povezanost neurona su glavni razlozi zbog kojih šetnja poboljšava pamćenje. Šetnja je naročito bitna za dvije grupe ljudi u tom smislu – djecu, čije sposobnost pamćenja se tek razvija i starije, koji često pate od velikog gubitka u kvalitetu života uslijed problema sa pamćenjem.

  1. POMAŽE U GUBITNU TJELESNE TEŽINE

Nedavno istraživanje otkrilo je da redovito hodanje može smanjiti učinke pretilosti u ljudskom tijelu. Naravno, šetnja koja prekratko traje nema ovakve pozitivne učinke jer je tijelu potreba aktivnost kako bi se učinkovito riješilo viška kilograma.

  1. POBOLJŠANJE KOŠTANE MASE

Dokazano je da šetnja poboljšava stanje koštane mase, pa tako ima i povoljan učinak na osteoporozu

  1. ODRŽAVANJE ZDRAVOG NIVOA ŠEĆERA

Mišići koje koristimo za hodanje koriste glukozu za energiju, izvlačeći je iz cirkulacije, i na taj način smanjuju količinu glukoze koja ostaje u krvi.

Dakle, najbolja stvar koju možemo da uradimo nakon večere je da ustanemo od stola i pokrenemo se. Kada je riječ o održavanju zdravog nivoa šećera u krvi, ispitivanjima je ustanovljeno da je hodanje posle jela mnogo korisnije od hodanja pre jela.

Pored toga, istraživanja su pokazala da hodanje ubrzava vreme potrebno da hrana iz želuca dospije u tanko crijevo, što može da produži osjećaj sitosti nakon jela.

 

 

Nikolina J

0
0
0
s2sdefault

KALENDARBTN1in2019 brn

artinfo2019-footer-logo.png

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

+387 (0) 62 349 560

marketing@artinfo.ba

POSTANITE DIO TIMA

Copyright 2007-2019 ART  Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

designer17