sljive

 

Slatki, sočni okus je samo jedan od razloga da šljive uključite u svakodnevnu prehranu. Glavni razlog je Vaše zdravlje. Postoji 140 vrsta šljiva, a sve su bogate ugljikohidratima, imaju nizak nivo masnoća i svega 46 kalorija na 100 g, pune su vitamina A, C i E, kalcija, magnezija, vlakana i kalija.

1. Šljive su bogate antioksidansima – jedna šljiva sadrži jednaku količinu antioksidanasa kao i šaka borovnica

2. Šljive potiču probavu i djeluju protiv konstipacije/ zatvora jer su bogate vlaknima koja djeluju i na reguliranje kolesterola

3. Šljive su čuvari vašeg srca jer su bogate kalijem( jedna šljiva sadrži oko 113mg kalija) koji kontrolira vaš visok krvni pritisak i smanjuje mogućnost nastanka moždanog udara

4. Šljiva sadrži pigment antocijanin koji štiti stanice organizma od nastanka tumora

5. Šljive sadrže vitamin A i beta-karoten, koji su korisni u održavanju zdravog vida i sprječavanju starosne makularne degeneracije. Šljive također štite tkiva mrežnice i pružaju zaštitu od oštećenja uzrokovanih UV zračenjem.

 

 

Nikolin J /artinfo.ba

0
0
0
s2sdefault

artinfo2019-footer-logo.png

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

+387 (0) 62 349 560

marketing@artinfo.ba

POSTANITE DIO TIMA

Copyright 2007-2019 ART  Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

designer17