Cimet umjesto slatkiša

Znamo da slatkiši i zaslađena hrana nisu prijatelji organizma, ali što da radimo kad se zaista zaželimo slatkog? Uvedite u prehranu cimet i riješite problem! Cimet povećava glukozu, čime regulira razinu šećera u krvi (i smanjuje vjerojatnost „tješenja“ bezbrojnim rebrima čokolade).

Dok odgađa dojam „praznog želuca“ i osjećaja gladi, utječe na antioksidantivnu obranu organizma smanjujući razorni učinak slobodnih radikala, osnovnih uzročnika bora.
Dovoljno je da cimetom začinite svoju jutarnju porciju žitarica, pospete ga po svom ručku (čak i po varivu) ili ga dodate kavi.

 

Poželjna masna hrana

Masti su sastavni dio svake zdrave prehrane jer, između ostalog, kožu čine mladenački napetom i elastičnom. Naravno, izbjegavajte zasićena biljna ulja poput suncokretova jer su nestabilna i mogu uzrokovati upalne procese.

 

Svaki obrok sažvačite u miru. U protivnom, nagutat ćete se zraka (poput bebe) i napuhnuti crijeva. Nitko nije obožavatelj ničije nadutosti, zar ne?

0
0
0
s2sdefault

artinfo2019-footer-logo.png

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

+387 (0) 62 349 560

marketing@artinfo.ba

POSTANITE DIO TIMA

Copyright 2007-2019 ART  Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

designer17