ART BLOG KALENDAR DOGAĐAJA OSMRTNICE NATJEČAJI MARKETING

stop-znak.jpg

Nova Godina je donijela puno odluka i svi imamo neke svoje individualne štetne navike, kojih bi idealno bilo, riješiti se. 

Znamo da pušenje i konzumiranje alkohola nisu najbolja odluka u životu, o tome nećemo, ali postoji nekoliko navika zbog kojih smo većina krivi, a kojih se pod hitno moramo riješiti.

1. NESPAVANJE ILI PREVIŠE SNA

Optimalan broj sati sna tijekom 24 sata, iznosi 8 sati. Naravno, brojka varira od osobe do osobe, ali to nisu prevelike razlike. Ako ne spavate dobro jedan ili više dana, umorni ste. Tjedan ili više, tada imate probleme s pamćenjem, nakon toga slijedi osjetljivost na stres, pa i depresija.
Nasuprot tome, spavanje više od deset sati povećava rizik od dijabetesa, često niste raspoloženi, te ubija kreativnost i snalaženje u zadacima. Također spavalice se češće bore s viškom kilograma.

2. MULTITASKING

Ako radite više poslova u jednom mahu, sigurno ćete obaviti sve polovično i nekvalitetno. Malo je ljudi koji mogu razmišljati o puno stvari odjednom i odraditi sve kako treba. Poslove obavljajte jedan za drugim, poslažite ih po prioritetima. Vjerujte, oduzet će vam jednako vremena, kao i kada radite sve odjednom, a sve će biti odrađeno kvalitetnije, uz puno manje stresa.

3. TIPKANJE ZA VRIJEME VOŽNJE ILI HODANJA ULICOM

Ovo je daleko najbopasnija navika koje smo svi svjesni da ne smijemo raditi. Na sve navedeno staviti veliko NE, jer u tim trenutcima ugrožavamo i svoj i tuđi život. Iako mislite da možete, za vrijeme takvih radnji koncentracija za okolinu se drastično smanjuje.

4. TRAŽENJE MIŠLJENJA ONLINE ZA SVOJE TEGOBE

Mišljenja i dijagnoze i eventualno, lijek, za koje je validan dati samo doktor, ne treba tražiti na kojekakvim forumima, grupama na društvenim mrežama ili jednostavno kucanje simptoma na google. Sve što trebate znati o svojim tegobama će vam reći liječnik ili specijalista. Pogotovo nemojte ugrožavati djecu na taj način, jer društvene mreže su uzele maha, kada je ova tema u pitanju.

5. U ZATVORENOM PROSTORU CIJELE DANE

Na poslu ste u zatvorenom prostoru, ne izlazite iz kuće. Ako izlazite onda su to kafići, restorani, kino ili shopping centar. Sve navedeno nema pozitivan utjecan na vaše fizičko i mentalno zdravlje. Svakodnevni boravak na otvorenom će donijeti puno toga dobrog, a ovo važi i za malu djecu. Iako je minus vani, utoplite se i prošetajte petnaestak minuta.

6. PREGLASAN ALARM UJUTRO

Pokušajte staviti alarm pet minuta ranije sa nekim zvukom iz prirode, koji će vas sigurno probuditi. Današnji smartphone uređaji imaju takve opcije- Cvrkut ptica je daleko bolje rješenje od lupanja bubnjeva ujutro. Sa bučnim alarmom, dan zapravo započinjete laganim stresom, a znamo da smo ujutro osobito osjetljivi Pokušajte laganiji način buđenja, a ako to zbilja ne funkcionira, uvijek vam preostaje da na sljedeći alarm stavite malo glasniji ton.

7. IZLEŽAVANJE NAKON VEČERE

Iako svi volimo prileći poslije obilnog objeda, to sigurno ne donosi ništa dobro. Energija koju smo unijeli se samo može pretvoriti u masne naslage. Umjesto toga, najbolje je 20 minuta nakon obroka provesti u šetnji ili barem odmah sve počistite i rasklonite nakon jela tih dvadesetak minuta. Sve osim izležavanja dolazi u obzir.

8.NEDOVOLJAN UNOS VODE
Sigurno je bilo dana kada smo sami sebe uhvatili da smo tijekom dana popili daleko više kave ili čaja, nego vode. Mnogo je toga što bi se moglo napisati o datom problemu, ali svi znamo da ovu naviku trebamo promijeniti i dovesti svoje tijelo u balans.

9. POSEZANJE ZA MOBITELOM SVAKI SLOBODAN TRENUTAK

Ovo je zaista ružna navika i više puta smo toga svjesniji gledajući druge kako to rade, nego kada smo u pitanju mi. Naš mozak je prestao funkcionirati kada osjetimo dosadu i brzo osjeti stimulaciju korištenjem smartphone uređajima, umjesto da rješenje za dosadu smisli sam. Dugo se o tome može pričati, ali najbolje bi bilo da mobitel držimo izvan dosega većinu vremena-

10. PREVIŠE DRUŠTVENIH MREŽA

Osim ako niste razvili instagram biznis, previše vremena provedenih na društvenim mrežama, dovodi pojavi iskrivljene stvarnosti i u najgorem slučaju, depresije.
Iako mislite da niste dio toga i da ste svega svjesni, vjerojatno ćete često biti neraspoloženi, a da i sami ne znate razlog za to. Dozirajte društvene mreže pravilno i koristite ih za inspiraciju i pozitivne stvari. Znajte da većina toga, nije realno, a i prevelika količina loših informacija je dostupna i pretjerano brinemo o stvarima na koje nemamo nikakav utjecaj.


artinfo.ba/ Nina P

 

0
0
0
s2sdefault

artinfo2019-footer-logo.png

REDAKCIJA PORTALA

E-mail

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

POSTANITE DIO TIMA

Copyright 2007-2020 ART  Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

designer17