× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti

djeca ekran

 Znate li priču o dječaku kojega su pitali što bi zaželio kada bi imao zlatnu ribicu, a on je odgovorio: „Tampax tampone, jer bih mogao plivati, jahati ili raditi što god poželim“.

Premda zvuči smiješno na prvi mah, međutim jeste li se ikada zapitali koliki utjecaj reklame imaju na Vaše dijete? Reklame u toku dječjih emisija izravno utječu na djecu, bilo da se reklamiraju higijenski, prehrambeni, sportski ili pak neki drugi proizvodi. Djeca su odlična ciljna grupa za reklame, jer se ugledaju na ono što vide, što direktno podrazumijeva konzumaciju tih proizvoda. Najnovija istraživanja su pokazala na osnovu Analize sadržaja da se reklame namijenjene djeci prikazuju uglavnom prije dječjih TV emisija, ali u vremenu predviđenom za emisiju. Naime, te reklame ne traju dugu ali su efektivne, točno onoliko koliko traje dječija usmjerena pažnja. Obratite pažnju, pa ćete se i sami uvjeriti da je riječ o grickalicama, gaziranim sokovima, slatkišima, rjeđe mliječnim napitcima, a skoro nikada voda, voće i povrće.

Kako bi se djeca dodatno motivirala ističu se razne naljepnice, slikovnice djece s poznatim sportašima, nagradne igre kako bi se povećala dječja želja za proizvodom. I reklamna poruka je u skladu s time, pa se šalju poruke sretne obitelji ili „budi cool“, što kod djece izaziva osjećaj pripadnosti i želje za takmičenjem, što je upravo izraženo u dječjem uzrastu u odnosu na sve druge periode.

 

Nikolina J /artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST

djeca ekran

 Znate li priču o dječaku kojega su pitali što bi zaželio kada bi imao zlatnu ribicu, a on je odgovorio: „Tampax tampone, jer bih mogao plivati, jahati ili raditi što god poželim“.

Premda zvuči smiješno na prvi mah, međutim jeste li se ikada zapitali koliki utjecaj reklame imaju na Vaše dijete? Reklame u toku dječjih emisija izravno utječu na djecu, bilo da se reklamiraju higijenski, prehrambeni, sportski ili pak neki drugi proizvodi. Djeca su odlična ciljna grupa za reklame, jer se ugledaju na ono što vide, što direktno podrazumijeva konzumaciju tih proizvoda. Najnovija istraživanja su pokazala na osnovu Analize sadržaja da se reklame namijenjene djeci prikazuju uglavnom prije dječjih TV emisija, ali u vremenu predviđenom za emisiju. Naime, te reklame ne traju dugu ali su efektivne, točno onoliko koliko traje dječija usmjerena pažnja. Obratite pažnju, pa ćete se i sami uvjeriti da je riječ o grickalicama, gaziranim sokovima, slatkišima, rjeđe mliječnim napitcima, a skoro nikada voda, voće i povrće.

Kako bi se djeca dodatno motivirala ističu se razne naljepnice, slikovnice djece s poznatim sportašima, nagradne igre kako bi se povećala dječja želja za proizvodom. I reklamna poruka je u skladu s time, pa se šalju poruke sretne obitelji ili „budi cool“, što kod djece izaziva osjećaj pripadnosti i želje za takmičenjem, što je upravo izraženo u dječjem uzrastu u odnosu na sve druge periode.

 

Nikolina J /artinfo.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više