Volite papati? Možda biste mogli početi ograničavati svoje obroke, s obzirom na najnovije rezultate američkih istraživača!
Naime, oni su zaključili kako
su starije osobe koje dnevno konzumiraju više od 2100 kalorija sklonije blagom
kognitivnom oštećenju usporedno s osobama koje jedu manje, prenosi Ordinacija.hr.
Istraživači poznate Klinike Mayo proučavali su prehrambene navike 1200 osoba starih između 70 i 89 godina koje nisu bolovale od demencije. Ustanovili su kako je ukupno 163 osoba imalo probleme s pamćennje, a njihov je rizik bio dvostruko veći nego rizik osoba koje su konzumirale najmanje kalorija.
"Ograničenje unosa kalorija i konzumiranje hrane koja je zdrava može predstavljati lakši način sprječavanja gubitka pamćenja kako starimo", savjetovao je voditelj istraživanja Dr Yonas Geda.

viagra acyclovir discount"
Komentiraj